سیاست من اینه که در مواجه با یه استقلالی که مثل اسفند روی آتیش بالا پایین میپره میگه "پرسپولیس تیم حکومتیه" سکوت کنم ؛ نه به این معنا که حق با توئه و یا تو درست میگی و اگر ببینم خیلی زیادی داره زر میزنه تهش اینه بهش یادآوری کنم "دقیقا مثل زمانی که تاژ حکومتی و وابسته با خاندان شاهنشاهی بود." اما چیزی که هست ، اینه که سیاست من میگه که تیم پرسپولیس استقلال باید جدا و مستقل باشن و نه زیر نظر حاکمیت یا دولت و یا پادشاهی و یا اساساً از فوتبال سیاسی بیزارم . اتفاقی که در زمان پهلوی و شاهنشاهی هم بوده و حالا هم هست .من سکوتم برای این بوده که معتقدم سال ها اجحافی که در زمان به وجود اومدن دو تیم پرسپولیس و استقلال به پرسپولیس شده ، این اجحاف تا حدی جبران بشه . یعنی اینکه "گهی زین به پشت و گهی پشت به زین" . از زمان روی کار اومدن عنقلاب تا به امروز که دولت کثیف تدبیر و امید روی کار اومده با وزیر احمق و بیشعور وزارت ورزش جوانانش یعنی سلطانی فر پفیوز ، هرگز این حجم از پریدن به پرسپولیس برای اینکه بگن تیم حکومتیه ، سابقه نداشته و اون هم به دلیل سیاست احمقانه و واضح و آشکار این وزیر بی شعوره . شاید بصورت واضح و مستقیم زل نزده باشه تو چشم مردم و بگه من پرسپولیسی یا استقلالی هستم ، اما سیاست های احمقانه ش کاملا واضح و آشکاره . از اون بدتر ، وزرا و نماینده ها و رئیس مجلس و... هستند که حالا بر حسب پر طرفدار بودن تیم خودشونو پسپولیسی و هوادار پرسپولیس نشون میدن هم جای بسی تامل داره . اما محوریت موضوع و کلام من چیز دیگریست .... و اونم اینکه ... در این پرسپولیس یک نام بزرگ و دارای جایگاه و منزلت هستش ، هیچ شک و ابهامی وجود نداره و بر کسی پوشیده نیست و هیچکس هم نمیتونه انکار و کتمان کنه این بزرگی و جلال و عظمت و شکوه و صلابت رو ... من معتقد بودم این 57 سال (از زمان تاسیس باشگاه پرسپولیس تا کنون) تبعیض و اجحافی که در حق پرسپولیس شده به هر نحو و دلیلی ، باید جبران میشد که تا حدی شد ، اما از اینجا به بعد تمایلی ندارم که افراد سیاسی کثیف از تیم پرسپولیس بهره کشی سیاسی کنند و بخوان از اسم و جایگاه پرسپولیس ابزار پیشبرد اهداف کثیف خودشونو فراهم کنن و از آب زلال جایگاه پرسپولیس برای ضیافت های ک/یف سیاسی ماهی بگیرند و سوء استفاده کنن و شنا کنن ! ما (هوادار ارتش سرخ) باید سکوتمون شکسته بشه و اجازه ندیم که وزیر و ریئس و... بخوان از اسم پرسپولیس به نفع خودشون سوء استفاده کنند . باید متحد بود و جلوی فساد فوتبال رو گرفت ... نباید در برابر این فساد محرض و آشکار سکوت کرد . ما سیاست داشتیم و تا حدی که به نفع (پرسپولیس) بوده باید سکوت می کردیم و مدارا و مماشات و تا حدی اغماض ؛ اما از اینجا به و از این به بعد سکوت در برابر فساد ، بویژه در قامت هوادار (واقعی) پرسپولیس به هیچ وجه جایز نیست و قباحت داره. ما معتقدیم که به پرسپولیس کمک مضاعف به معنای آنچنانی نشده و هر کمکی هم بوده از سوی دولت مردا و افراد سیاسی ، صرفاً وظیفه ای بوده از سوی حاکمیت برای اجحافی که در زمان شاهنشاه به تیم های حاکمیتی شده بود و تیم هایی که در این سال ها با مالکان خصوصی و پول های فراوان مدیریت شده اند و نتیجه گرفته اند ولی در عوض پرسپولیسی که از دل مردم آمده و جایگاه به مراتب متفاوت تری نسبت به دیگر تیم ها داشته و دارد باید مستقل و به دور از دخالت و سیاست دولتی و حاکمیتی باشد.
دولت کثیف تدبیر امید مدت هاست با وعده جداسازی و واگذاری تیم ها به بخش خصوصی مردم را فریب داده و هر بار با بهانه ی مشخص نشدن تکلیف این قاعده را به دراز می کشد و بهانه تراشی می کند. یک بار و برای همیشه باید جلوی این فساد سیستماتیک را گرفت. دخالت افراد سیاسی و سیاست حاکمیتی در ورزش ، چیزی جز فساد نخواهد داشت و هرگونه افتخار آفرینی برای هر تیمی با وجود این فسادها ، کوچکترین ذره ای ارزش و اهمیت نخواهد داشت