زیاد توی بند و بار این نیستم که لزوما باید موسیقی فاخر باشه تا گوش کنم.

به نظر من موسیقی و آهنگی که از پارامتر : ملودی ، ملودی وُکال و شعر خوب برخوردار باشه، ارزش شنیدن داره.

و خیلی پیش میاد که می‌شنوم  که میگن آخه فلانی آدمه که تو آهنگاشو گوش میدی؟

- باید عرض کنم که  برای شخص من؛ شخصیت آنچنان در درجه اولویت و اهمیت نیست نیست برای اینکه یه آهنگ رو گوش بدم.

+ البته که برای اینکه فن یا به قول معروف طرفدار خواننده‌ای باشم خیلی برام مهمه شخصیت اون خواننده و حتی رفتار و سکناتش ! ولی برای شنیدن یه آهنگ از یه خواننده شخصیت و اینکه معروف هست یا نیست اولویت و اهمیت چندانی برام نداره.

- از سه تا پارامتر انتخابم برای یه موسیقی و یه آهنگ خوب، حتی اگر یکیش هم داشته باشه برام کافیه . اما اگر بخوام به کسی معرفی کنم ترجیح میدم که هر سه تا پارامتر رعایت شده باشه به خوبی که موقع معرفی به دیگران سطح سلیقه‌ی خودم زیر سوال نره !

+ پس چی شد ؟ لزوما اینکه خواننده مطرح و معروف باشه و یا حتما و لزوما شعر یا تنظیم فاخر باشه و کلاسیک و به اصطلاح سنگین و با وقار هم مهم نیست؛ مهم پارامترهاست ! حتی شعر هم چرت و پرت باشه و ولی ملودی یا ملودی وکال جذاب باشه گوش میکنم . یا اگر شعر قوی باشه و ملودی وکال شاید ملودی چندان اهمیت نداشته باشه. بطور کلی  سه تا خواننده مطرح باب میل دارم برای خودم. ولی من بیشتر از سه تا خواننده مورد علاقه‌م خواننده می‌شناسم چه داخلی و چه خارجی که از صدای خوبی برخوردارن و طرفدارای خاص خودشونو دارن و من هم به موسیقی و آهنگاشون گوش میدم و بعضا لذت هم میبرم .